Diabetikern

Precis som alla andra

Motivation = Noll

Kategori: Allmänt

Fått hem dexcom g6 nu. Jaghar inte orkat sätta mig in i den. Har sändaren och sensorer nu ska jag bara lura ihop allt.
 
Tydligen behövs ingen mottagare eller så har de bara glömt skicka en. Vet inte vilket och  orkar inte ta tag i det heller. Vill bara hem och llägga mig i sängen och sova.
 
Var hos tandläkaren nu på morgonen och där gick ytterligare 4 000,- för att fixa lagningar som inte ens hållt ett år. Så tröttsamt. Ska dit nästa vecka igen och tja.. det lär ju inte vara gratis det heller. 
 
Förbannade jävla diabetes. Jag har inte råd med detta.
 
Idag måste jag dessutom sluta tidigare för att toppa upp med järn. Där går nåra timmar som jga måste jobba igen.
 
Allt detta ger mmig huvudvärk och noll motivation till att ta tag i någonting.
 
Skulle behöva vinna på typ triss med 10 000,- extra i månaden för att ha råd att vara såhär sjuk med alla medeciner och extragrejer.
 
Blä vilken bitter tant jag börjar bli
Kommentera inlägget här: