Diabetikern

Precis som alla andra

Idag är han dyr.

Kategori: Allmänt

Den här hästen. .. Nilmar. Jag är lite kär. Idag tar jag tillbaks allt elakt jag sagt. *s* Jag är lite kär. Kommer bli hemskt jobbigt att sälja honom. Tur att dekvällen? r långt kvar tills dess. Idag byggde jag upp 2 små hinder och idag fungerade bromsen. :-) Nog för att han var lite seg i kroppen sen gårdagens genomgång men ändå. Gasen fungerade från början. Härligt med unghästar.
Jobbade sent idag. Var inte i stallet förrens lite efter 7. Terrence tyckte jag var duktig. Duktig? För att jag som alla andra med hästar ibland får rida sent på kvällen? Finns tusentals människor som är bättre. Jag lät ju till och med Micha vila. Imorgon blir det dock ett pass för båda. Magnus kommer ut och hjälper mig att bygga upp lite fler hinder. Ska bara klura ut vad för övningar jag ska göra och som båda hästarna drar nytta utav. Idag har det varit en bra dag.
Kommentera inlägget här: