Diabetikern

Precis som alla andra

Samma gamla visa. ..

Kategori: Allmänt

Tiden bara rinner iväg.  Hur ska jag  hinna med allt?  Har massor på min att göra lista. Ibland önskar jag att jag var ledig jämnt. Eller jobbade halvtId med mer lön.
 
Idag slutade jag tidigare.  Började visserligen tidigt men det är ändå svårt att hitta tid. Jag är dock ruggigt bra på att bara stänga av och köra på. Ibland positivt ibland negativt.
 
Många runt omkring mig som är lite ur gängorna nu. Beror nog på hösten. Många som känner sig ensamma då, men det är som ordspråket säger. Själv är bäste dräng.
 
Nej nu ska inte jag bli negativ. Trots alla turer med kroppen min mår jag rätt bra. Jag vet inte hur många år jag får iinnan den klappar ihop helt men varför bekymrasig om det när man llever här och nu?
 
Dags att gå ut och natta hästar sen mig Själv.
 
Godnatt
 
 
Kommentera inlägget här: