Diabetikern

Precis som alla andra

Slagsmål med tanter check

Kategori: Allmänt

Japp. Sista rycket. 2 Julklappar var kvar. Drog iväg och slogs mot alla andra i julklappsruschen. Man fick passa sig. Jössenamn. Dessutom hade jag ytterligare en natt med lågt blodsocker. Under sex timmar steg det aldrig över 3, 4 trots druvsocker. Helt sjukt. Fjärde natten på rad nu. Ganska jobbigt. Man blir lite orolig varje gång man ska lägga sig. Frågan poppar upp i huvudet. .. Kommer jag att vakna upp imorgon? Vill inte tänka så men det är svårt att låta bli och det gnager sig fast och gör det svårt att försöka sova. Det går över snart. Efter en natt utan att vakna kallsvettig och med pulserande huvudvärk så kommer det vara glömt och allt blir normalt igen. Mina julkänslor ligger och slumrar än. Jag lyckades inte hitta några julkänslor slls. Inte blev det nättre av Rustas alla gärger på granar. Lila, rosa, mörkblå och Limegrön är inte riktigt min grej. Ligga och slöglo på dumburken med tant Tuva får avsluta den här lördagen.
Kommentera inlägget här: