Diabetikern

Precis som alla andra

Duktiga Nisse

Kategori: Allmänt

Idag var första gången som i skrittade runt helt själva på ridbanan.
 
Nisse skötte sig exemplariskt. Jag är mäkta imponerad av denna lilla häst. Han gör allt så enkelt. Start, stopp och sväng fungerar. När jag kommer hem ifrån Spanien är det dags att börja skritta ut med Micha som draghjälp.
 
Kommer nog gå bra det här.
 
 
 
Nej nu måste jag verkligen packa. Fullt ös medvetslös imorgon. Upp vid 7 morgonfodra hästar, frulle för mig, rida och pyssla lite med hästarna. Duscha, tvätta, hämta A-L och sen bär det iväg mot varmare breddgrader.
 
Ska bli så jäkla nice!
 
Solbrillo0r, bikini och bok packade. Jag ska äntligen efter flera år få komma iväg till solen igen.
 
Senast jag var iväg mot varmare breddgrader var 2001-2002 tror jag och då var det Ibiza med 4 glada skotska tjejer. Oförglömlig resa som jag aldrig skulle orka med igen *s*
 
men nu ska jag viiiila och förhoppningsvis sova hela nätterna igenom. Inga katter som vill ut och in mitt i natten som väcker en. Underbart.
 
Nej Clara dags att sätta fart.
Kommentera inlägget här: