Diabetikern

Precis som alla andra

Jag är vek..

Kategori: Allmänt

Japp sjuk.. feber och mår allmånt pissigt. Min kropp är vek... jag är vek.
 
Löshoppade iallafall NIsse här hemma och en sak är säker. Hoppa kan han *s*
 
Första språnget han bjöd på och visade upp så fint var det han gjorde när han hoppade ut från ridbanan och in i hagen *s*
 
Såg väldigt lugnt och sansat ut. Så nu ska jag leta efter någon dät jag kan komma och löshoppa inom 4 vägger så kanske hästen stannar inne på banan.
 
Imorgon ska jag försöka mussla lite i stallet. Hoppas orka något mer än 5 min promenad med dogsen utan hjärtklappning liksom. Gaaah jag hatar att vara sjuk!
 
Nog för att jag inte är den enda i världen det är synd om men nu känner jag mig väldigt ömlöig ocgh full av självömkan.
 
Japp gott folk. Nu tycker jag verkligen synd om mig själv så de så.
Kommentera inlägget här: