Diabetikern

Precis som alla andra

Nu är det officiellt..

Kategori: Allmänt

Jag har en knäpp men väääldigt glad häst.

Igår var årets första hoppträning. Får jag klaga lite så var hindren fruktansvärt låga men men det var ju vår första gång om 2 v får han allt ta och höja upp hindren lite.

Micha hade så mycket glädjekänslor att jag satt löst 2ggr. Vi behövde inga hinder för att hoppa utan Micha hittade egna osynkliga hinder att hoppa över bara för att testa min balans *s*

Känns gott att komma igång igen. Vägarna blir bara bättre och bättre och snart så borde min ridbana bli funktionsduglig igen då kan jag sitta hemma och trimma lite.

Fick även plats på tisdag nästa vecka för Magnus Österlund så träningstävlingen på Skålltorp borde gå galant. (säger borde med tanke på Michas nerver)

Jag har träningsvärk mestadels i armar och rygg kan garantera att Micha känner av gårdagen också ha ha. Stackars hästen hade rejält med mjölksyra efter alla språng.

Det är ju det som saknas. Konditionen finns där men inte sprången. Ska åka iväg till ridhuset i helgen och hoppa lite mer.

Nästa vecka kan bli intressant här på jobbet med att få ihop allt. har några stora konferenser och vi har lite frågetecken runt de praktiska lösningarna, antingen kommer allt gå smidigt eller också får man springa som en skållad råtta för att hinna klösa allt. jag tror på det senare *s*

Bra träning för en annan, Beach 2013 here I come eller vad man säger *s*

Idag känner jag mig mer död än levande. Trött satan. På söndag är det jag som tar sovmorgon till 9! så de så.

Nej om man ska ta tag i saken här nu. Klistra på leendet (för det stannar inte uppe av sig själv idag ha ha) och göra något vettigt.

Som att åka hem och hämta insulinet som pucko Clara glömt hemma.

Min flummighet vet inga gränser.

Kommentera inlägget här: