Diabetikern

Precis som alla andra

Lördag..

Kategori: Allmänt

Jäj typ..

Lite över en veckas jobb kvar sen är det jag som drar till falsterbo med de bästa och firar semester.

En hel vecka bort från allt. Underbart

Var ju iväg för ett tag sedan och tävlade i Götene. Kan ju inte påstå att det gick bra. Hästen gjorde en fuling och istället för att hoppa över hindret gjorde hon en tvärnit vilket resulterade i att jag fortsatte över hindret utan häst.
Micha som hade sådan fart hoppade över efter mig.
Tur i oturen så landade hon inte på mig. Jag landade dock ganska illa tydligen, rakt på huvudet så jag har inget minne från det att jag for över huvudet på hästen tills det att jag sitter i bilen på väg till Lidköping.

Hade tydligen kört med banpersonalen när de försökte hjälpa mig*s*

Typiskt. Sånt som händer men vad tusan. Måste det hände mig?

Tyckte Micha gick ganska bra innan stoppet. Hon sparkade åt publiken en gång för att de applåderade när föregående ryttare kom i mål och det störde Micha så hon skickade ut ett bakben precis som att försöka hota dem till tystnad ha ha



Hinder nummer ett 1.10 Götene Ryttarklubb. Syns ju vem jag tränar för.. *s*




(Johan Lundh i Falsterbo 2010)

Micha har idag vilat i 3 dagar sedan sista träningen. inte bra.

Men de senaste dagarna har jag v arit helt slut. Jobba tidigt till sent hemma ännu senare. Jag har verkligen inte orkat. Idag ska det dock jobbas lite på banan. Hästen får ju en veckas semester hon med sen.

Nu ska man ta tag i det på jobbet här. Är väldigt lugnt idag. har fått massor gjort så snart ska jag gå ut och byta av Monica så hon får gå på lite lunch.

Solen skiner men jag ger mig tusan på att det kommer molna på och börja regna vid 17 när jag slutat.

Tur man har regnställ för jag SKA rida idag =)


Kommentera inlägget här: