Diabetikern

Precis som alla andra

Min nya telefon & jag...

Kategori: Allmänt

Ja det kommer ta lite tid men så småningom kommer vi nog komma överens ha ha

Touchscreen... jag menar kom igen... Jag har alltid, alltid haft problem med detta men det här är ju löjligt. Ett sms som i vanliga fall tar mig ca 30s tar nu minst 3 min. Oerhört frustrerande.

Något positivt med den är dock detta wordfeud... Jag har dock snabbt insett att jag faktiskt är ganska dålig på det..

Så finns det någon som vill känna sig överlägsen och få vinna stort på wordfeud så lägg till mig. Mitt namn är diabetikern (ovanligt va? ha ha)

Just nu är jag faktiskt lite irriterad och förbannad. Var inne på KSS idag för en kontroll. Hinner knappt sätta mig i stolen förrens hon ser attmitt öga blött lite igen och när jag tänker efter så visst lite ont hade jag igår (lätt att glömma av)

Självklart har trycket gått upp och tack vare blodet kunde hon inte se någonting. Öka på rävgiftet så får de de se vad de hittar när de är inne i ögat nre i Göteborg och rotar. Får jag mer ont får jag ringa. *morr*

Öghelvete

För självklart ska det börja göra ont en torsdag eller fredagkväll. Inte tisdag förmiddag typ. Blä...

Passade på att shoppa lite på Gina Tricot för att bli på bättre humör. Skulle egentligen inte ha något men hittade ett par svarta byxor, 2 par örhängen, ett par ursöta sockar och en brosch för totalsumman 100 kr så man ska väl inte klaga. Får ju tillbaks pengar eftersom jag kommit upp i högkostnadskortet på resor också så egentligen är det bara bensinpengar fram och tillbaks om man ser det så. (och det är så jag väljer att se det idag ha ha)

Nej nu ska jag förflytta mig ner till min sköna säng. På med raggsockar och lägga en hund ovanpå fötterna så ska jag nog inte frysa om fötterna inatt. Tur man har små värmedynor aka hundar ibland. Det är bara Lilly som tycker att jag är hemsk och inte vill komma nära när jag är för kall hon tycker det är otrevligt. Hon är nästan lika frusen som jag sötnöten.

God natt!

Kommentera inlägget här: