Diabetikern

Precis som alla andra

Full rulle...

Kategori: Allmänt

Vänner gifter sig, Fullt ös på både jobb och hästfronten.

Japp livet rullar på som vanligt i 180..

Någonstans hittar man styrkan att hålla tempot uppe. Just nu är den styrkan RedBull ha ha

Jobb på lördag, tävling på söndag..

fredag v.39 drar jag iallafall väg på en välbehövd semester. Det enda jag ska göra under min vecka i Spanien är ligga i solen, bada, bli fet och slappa.

Ska bli helt underbart.

igår var jag ute på spenderarstråt och shoppade loss inför spanienresa.
Ny klänning och ny bikini sen hittade man lite annat gottigt som örhängen och 2 ringar. Hela kalaset gick på 103kr så jag är mer än nöjd. Tänk om alla mina inköp vore lika billiga? Det vore underbart.

Lancome är inte dräktig så hennes framtid är lite osäker ännu. Så otroligt synd. Det hade nog kunnat bli en riktigt fin påläggskalv. Hartmann fick riktigt fina resultat på 4-års kvalitén. 


Bilden är lånad från hans ägare.

Nej nu ska jag knäcka min RedBull nummer 3 och sätta lite fart
Kommentera inlägget här: