Diabetikern

Precis som alla andra

Skallebang..

Kategori: Allmänt

Huvudvärk... och jag vet orsaken. Ögat...

Idag kan jag faktiskt urskilja en del former. Troligtvis för att jag vet vad det är. Ska jag inse sanningen så hade jag inte kunnat urskilja att det var en liten glå bil om jag inte redan vetat att min lilla peugeot stod där.

Men, men... Det ska ju bli bättre. Kan ju ta upp till en månad.

Bara otroligt jobbigt att ha så bedsatt syn som ger mig huvudvärk pch får mig att missa många kantareller på vänster sida. Illa. illa

idag ska Magnus få köra mig till jobbet och hämta mig där. Köra bil när det är mörkt går inte så bra så jag låter bli det helt ett tag tror jag.

Blir lite knivigare men det får gå.

På tisdag kommer det en danska från Skövdetrakten och kikar på Sixten. Hon verkar vara en duktig tjej så det ska bli intressant.

Nu är det dags för mig att göra något vettigt som att gå ut och mocka innan jobb. Blir en lång dag idag trots sjukskrining. 11-22. Hoppas inte jag ser i kors sen bara.

Fick den smarta idén att duscha och varför man duschar innan man ska gå ut och mocha är för mig en gåta men uppernabrligen tyckte jag det var en bra idé ha ha

Blir till att duscha igen innan jobb.



Kommentera inlägget här: