Diabetikern

Precis som alla andra

att vara magsjuk...

Kategori: Allmänt

Är inget roligt alls. Speciellt när man inte befinner sig hemma heller...

Söndag morgon runt 5 vaknade jag och med ilfart mot toaletten sen kändes det som om jag ockuperade den ett bra tag. Vid halv 12 kände jag mig någorlunda så jag kunde styra bilen hemåt.
Några stopp på vägen blev det. Fifan vad pissigt man mått.

Idag har jag lyckats behålla mat och känner att jag är på bättringsvägen men ytterligare 2 dagar min häst får stå. (tänkte kravla mig upp imorgon och försöka ta en tur)

En häst som hålls igång iallafall.

Dessutom att vara sjuk och tro att man får ligga bekvämt är bara att glömma 3 hundar som ska bäffa ner sig och gärna en katt eller två på det. Slutar alltid med samma sak. Jag ligger obekvämt flyttar på mig en efter en följer djuren efter och Voila... jag är den som får flytta på mig igen ha ha

Illa, illa

Annars flyter livet på rätt bra. Lilly hade inga dumma valpar i magen (Yes!!) Alla kattungar är borta så nu är det lugnt och skönt.

Mindre kul att det mörknar så fort bara. Hinner ju knappt hem förrens det är mörkt. Jag vill ju rida massor!

Tänkte ge det här med hästklippningen ett försök imorgon. Då hinner det iallafall växa ut litegranna innan det är dags för träning så man slipper skämmas. Ha ha

Nej nu är det dags att förflytta denna trötta kropp ner till sängen igen. På onsdag får jag åka till jobbet och vara normal igen Weho!!


Alla små kattungar borde ha en axel som Magnus att vila på
Kommentera inlägget här: