Diabetikern

Precis som alla andra

Full rulle!

Kategori: Allmänt

Den här helgen har verkligen gått i 180 knyck. Skoj!

Tror jag satt ned ca 20 min under hela dagen i lördags. Var hundvakt så hade inte mindre än 5 hundar hemma.

Fredagenb var mycket trevlig men var riktigt trött så jag höll på att somna i soffan flertalet gånger. Illa.

Lördag morgon började med utsläpp av hästar och promenad innan man satte sig i bilen och åkte till Axvall med 2 hundar för att köra hem A-L.

Sen var dagen i gång. Ridning, städning, byggde upp hinder, myggbiten, getingstucken, kantarellplockning, promenad med hundarna, mockning, besök av underbara stockholmare (släkten) grillning. Jag var den första som somnade kan jag erkänna.

Idag har det varit lite lugnare. Släkten åkte ner till Liseberg medans jag stannade hemma och tog hand om djuren. Red, gjorde stallet men sen har jag slappat och tagit det lugnt. Tagit längre promenad med hundarna och hittat fler kantareller. Dock måste de växa till sig lite innan de kan plockas. jag tycker de är alldeles för små.

Testade nytt bett på Sixten i lördags och jag tror jag hittat rätt där. har provat lite olika bett men nhu äntligen har jag ett som verkar fungera Tjoho!

Nej nu ska jag vara lite social mot släkten innnan det är läggdags. Skönt att få komma tillbaks till jobbet på måndag så man får vila lite *s*





KOMMENTARER:

  • des säger:
    2011-07-17 | 23:07:02

    Vad är det för bett? :)

  • Clara säger:
    2011-07-18 | 16:16:55

    Gissa det du!



    Ett 2-delat D-ringsbett med kopparrullar. kanon. var lite skeptisk först men Sixten gav det högsta poäng på. Ville inte ens släppa bettet när jag skulle tränsa av s

Kommentera inlägget här: