Diabetikern

Precis som alla andra

Rullar på

Kategori: Allmänt

Livet rullar på. Skräprummet kan numer titulera sig som gästrum.

Före



Nästan Färdigt



Lite småfix kvar och tittar man nära så ser man att det inte är så bra gjort men helheten blev iallafall ok.

Knopparna ska bytas på byrån. Det är andra bättre vitare gardiner. En lampa + tavla ska dit.
Nästa projekt jag håller på med just nu är en stor byrå som ska lagas sen målas så att den blir anständig. Hatar furu.. euw..

Så man håller sig syssselsatt. Har inget hört från det jag hoppades så jag antar att det inte gick något vidare. Dåligt att inte höra av sig bara. Men men det kommer fler tillfällen.

I Torsdags var hovslagaren här och slog på skor på Micha. Tyckte hon ömmade lite höger fram vid första ridturen men tror det hänger i sen hon drog av sig skon i måndags. Tog en liten lugn tur ni skogen och vad underbart det är att rida sin egen häst! Kunde inte sluta le och det har gjort underverk för humöret.

Inte blev det sämre av att min väninna Des kom på besök på kvällen och stannade över. Så typiskt att alla ens vänner ska bo så långt bort och åt olika håll. Det är faktiskt lite jobbigt ibland.

Idag har vi fart runt och fixat och donat lite samt ätit en god lunch här i Skara.

Tog även en sväng i skogen jag och mamma med hästarna och Krubb var verkligen på tårna och ville springa, springa, springa. Mamma hade fullt sjå att hålla henne i en lugn galopp.
Micha kändes väldigt fräsch så imorgon blir det lite på ridbanan för att jogga igenom alla musikler och få bort lite spänningar som satt sig efter blödningen och sko-borttagningen. Knasiga lilla häst.

Imorgon ska jag på förlovningsfest nånstans utanför Töreboda för mina vänner Hanna och Jos <3 Så gulligt så.

Nu ska jag fortsätta leka vuxen och hälla upp lite mer cola light i mitt fina vinglas. Krypa ner i soffan och zappa lite mellan kanalerna.

Livet är faktiskt rätt bra ibland *glad*


KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2010-09-18 | 11:45:15

    Han står på alla fyra ben i hagen så det är lungt att vänta tills på Onsdag när vi ska in till Atg hästklinik. Men haltar när han travar när jag rider och snubblar mer än vanligt. (vanligt med snubblande travare jag vet, men nu är det mer)

    Han är inte varm i något ben eller hov, så det är lite konstigt tycker jag. Men veterinären vet väl vad flet är.



    Vad fint du har gjort i "skräp" rummet. =)

Kommentera inlägget här: