Diabetikern

Precis som alla andra

Träningsdag.

Kategori: Allmänt

Och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med både min insats och min häst. Idag klickade det. Visst jag var megatrött innan vi åkte dit. Kroppen har inte riktigt kommit i fas än men det är inte långt ifrån. Känns bra.

Imorgon ska det ju bli värsta ovädret så det blir till att packa in sig själv och häst till ridhuset för en genomkörare. På fredag tänkte jag försöka hoppa lite innan tävlingen på söndag.

Ska bli så skoj att få komma ut igen. Var lite väl länge sen jag var ute och skuttade ruhnt. Blir Mariestad bara en klass då det är lokal men det är en början iallafall.





2 kort från igår när Jessica var här och fick köra Mysan. Lite skillnad från de stooora hästarna hon är van vid att köra *s*

Hennes operation gick bra idag och hon var ganska pigg när jag pratade med henne. Skönt alltid lite oroväckande med operationer tycker jag.

Så imorgon ska jag försöka skämma bort henne lite nu när hon är krasslig. Ska bara hinna rida och träna lite också men det löser sig.

Nej nu ska jag ta och försöka vila min trötta kropp lite.

God Natt

Kommentera inlägget här: