Diabetikern

Precis som alla andra

God Morgon världen.

Kategori: Allmänt

Jag är faktiskt riktigt pigg för att ha somnat så sent och upp ganska tidigt.

Tänkte dra igång dammsugaren här så det blir gjort. Måste nämligen vänta tills 09:45 innan jag kan åka härifrån ska förbi ÖoB och köpa 2 innetäcken. De kostar enbart 200,- och det är skönt att kunna byta täcken på dem inne.

Ska nämligen ge mig på att klippa hästarna idag. Får vi se om takterna sitter i. Undrar om jag ska börja med Lancome så jag ser hur dålig jag är innan jag ger mig på min *s*

Nope Clara fram med dammsugaren och sätt igårn.

Undrar om jag ska tapetsera lite ikväll?

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-09-29 | 09:53:16
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    åhh vilket gulligt kort på din hund =)

    Du kommer inte hit och fortsätter och klipper min häst, han vill ha denna klippningen :Täckesklippning. stort smile

  • Clara säger:
    2009-09-29 | 22:10:26

    ha ha tack men Nej tack. Har hästhår överallt. Fick ta en dusch hos mamma fär att det kliade så överallt :S

Kommentera inlägget här: