Diabetikern

Precis som alla andra

Lika kallt och vitt nu på morgonen

Kategori: Allmänt

som det var igår.

Vilket jag inte uppskattar alls. Det gör att jag inte vill gå utanför dörren.

Min bil står dessutom i skuggan så jag kommer garanterat få skrapa rutorna *huva*

Ska in till den stora staden Skara och posta lite, kolla min brevlåda, kanske ge mina blommor lite vatten trots att de envisas med att dö hela tiden. Sen är det raka vägen ut till stallet och fixa iordning därute.

Min mamma jobbar idag så jag har lyckats övertala henne att åka med hästarna till kulas ridbana så vi kan jobba dem lite.
Naturligtvis så fick jag skjuta in med att jag ska rida fram hennes häst så hon får det lite lättare medans hon skrittar fram min *s*

Men det är lugnt. Bara kul.

Nej nu ska jag sätta lite fart.

Ska ringa till Michellinos ägare igen och få hans riktiga mailadress för den jag fick stämmer inte. =/

Långsamt men säkert verkar jag hitta Michas bakgrund (mestadels tack vare Jessica)

Nä upp med dig Tuva jag blir ju inte gladare av att få dra med mig min hund ut i kylan
Kommentera inlägget här: