Diabetikern

Precis som alla andra

Ska det aldrig ta slut??

Kategori: Allmänt

Och det gäller både regnandet och denna yrsel.

Troligtvis är mitt blodtryck tillbaks vilket i normalt fall är lågt. Nu tror vi de är riktigt lågt då jag inte kan stå upp och titta vare sig neråt eller uppåt utan att hålla mig i något.

Jag är yr. Har varit det i 2 dagar nu. Borde det inte släppa snart?

Pratade med KSS idag ochjag ska ta bort en medecin som pressar ned blodtrycket. Borde må bättre imorgon men det kan ta tid sa hon.

Jag som skulle tävlat idag...

Gaahhh sen detta jäkla regnande. Vad får en på sämre humör än det? Ok jag kan komma på flera saker men det är ganska deprimerande.

Nu ska jag gå ner till min mor och glo lite på TV. Lär ju inte komma nånstans ikväll då jag inte vågar köra bil + att mamma och Magnus har fredagsmys med lite vin/öl.

Jag har min cola light *s*

Imorgon blir det iallafall en liten lugn tur i skogen med hästarna samt korgköp till sadelkammaren. Ska köpa 2 eller 4 st korgar till på ÖoB för endast 10 kr/st Kan nog bli riktigt bra.

Och det som jag gjorde igår är jag supernöjd med vilket inte har med hästar eller sadelkammaren att göra överhuvudtaget.
Men fräscht känns det.

Kommentera inlägget här: