Diabetikern

Precis som alla andra

Bilder..

Kategori: Allmänt



tuva och Bonkers slappar i mammas soffa.



Bonkers undrar om jag kanske har lite mat istället för den tråkiga kameran.

Sune (Tuvas halvbror) och Frasse slappar efter  vår promenad.


Känns så bra att de kommer så bra överens och söker sig till varandra nu.

Här bjuds även lite ridbilder från mig och mamma på Hanaskede ridhus. Inte de bästa korten men man ser iallafall vad det ska föreställa =)

 

Oj måste rusa till jobbet. Fler bilder kommer sen.

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-02-19 | 12:02:44
    Bloggadress: http://kringelmaden.blogg.se/

    Vad söt hon är din nya hund =) Fast malumbub var snabbare på att ta kort på din hund, än vad du var =) Så jag såg den på hennes blogg innan.

    Det är bara 3 veckor kvar tills jag har min valp hemma =) Kul att se när du hoppar. När ska du tävla nästa gång med din häst?

  • Clara säger:
    2009-02-19 | 21:34:26

    Visst är Bonkers söt. En rikigt löiten tant s Ja Hanna brukar vara snabbare än mig med kameran.

    Har inte planerat någon tävling än. Är en andra veckan i Mars ska försöka sikta på den. Måste ju bara betala licensen också. Sp himla dyrt. =/

Kommentera inlägget här: