Diabetikern

Precis som alla andra

Har shoppat loss..

Kategori: Allmänt

Rejält för att vara mig.

Skor, Jeans och en skjorta..





Vi får se om skjort5an sitter lika bra på mig. Skulle den inte göra det kan jag ju alltid skicka tillbaks den. Skorna också. Skorna är inte riktigt lika snygga som de jag egentligen ville ha men det skiljer nästan 400,- mellan dem så då får de här duga.

Undrar om jag kan gå i dem bara *s*

Jobbat lite över 14 timmar idag så nu är jag bra seg i kropp och knopp men jag kan fortfarande inte sova.

Nej om man ska försöka lägga sig ner och sva olite. Ska ju smnart upp igen. Har träning för Johan Lund imorgon. Första gången ute också. Får vi se hur Michas ben är. Hon har ju varit klumpig och slagit i höger bak. Jar testat att linda med det lysande resultatet att Micha knappt kunde gå. Precis som med transportskydden. Men när det passar henne då gick det bra minsann.

Nej Clara gå och lägg dig!
Kommentera inlägget här: