Diabetikern

Precis som alla andra

shit..

Kategori: Allmänt

Ska dit om en stund....

Vad menar han? Vad vill han. Får väl reda på det om en stund antar jag.  Har en klump i magen. Hoppas det försvinner.


Något som jag aldrig trodde jag skulle göra har jag gjort. jag har skrittat ut på Micha barbacka. Lite nervöst då hon är så himla smal över ryggen så det är ju ingen idealisk barbackahäst direkt *s* Men det gick bra. Det var en stor skogsmaskin lite längre in så jag vågade inte rida för långt. Har ingen lust att möta den utan vare sig reflexer eller sadel. Huva.

Lancome har fått vaxproppar nu. Syns tydligt. Det börjar närma sig. Ska bli kul att se den lilla när den kommer ut. Jessica är övertygad om att det är en liten hingst men jag lutar mot att det är ett sto. Vilket som ska det bli intressant.

Dagen i Ulricehamn var intressant. Hade varit ännu roligare om jag haft med mig en säljchef från min butik men eftersom jag inte har någon än så fanns det inget att göra.

Nej nu ska jag gå ner på nedervåningen ta mig ett glas cola och vänta på ett telefonsamtal.

KOMMENTARER:

  • Ulrika säger:
    2008-03-28 | 08:36:38
    Bloggadress: http://missant.wordpress.com

    Hej,

    1. Jag har en ny blogg.
    2. Har du någon mailadress?

    // Ulrika

Kommentera inlägget här: