Diabetikern

Precis som alla andra

Träningsbilder + katthår...

Kategori: Allmänt

Jag tror jag fick med mig halva Oden hem imorses *s* Hela jag är full av katthår.  =)

Tack Hanna och Jos för en väldigt trevlig kväll.

Lite bilder från senaste träningen. Blev bara på framridningen/hoppningen. kameran ville inte vara med när det blev lite högre. (som vanligt) men jag är glad för de bilder som togs. Magnus är lite ringrostig så han behöver träna lite till med kameran.
Ska ta med den oftare för att få lite bilder Kul att ha. =)









Man vet att det är lågt när hästen är på väg ner med framfötterna innan den lämnat backen med bakfötterna *s*

KOMMENTARER:

  • Fiaah säger:
    2008-06-22 | 14:26:55
    Bloggadress: http://ffiaw.blogg.se/

    Hej! Hoppas du får en bra dag(=. BTW, fin blogg=)

Kommentera inlägget här: