Diabetikern

Precis som alla andra

Nattliga aktiviteter.

Kategori: Allmänt

Dessa jäkla insekter!

De borde dö allihop. Speciellt irriterande är de när man ska sova också. *morr*

Nu ska jag gå ut och ta ett dopp i poolen igen. Det är ruggigt varmt ute. Igår så började det svalka av ganska rejält och efter ett mycket sent bad så var jag faktsikt riktigt frusen.

Idag låter min hals så mycket värre bara. Jag menar det är ingen skönsång till röst jag har i vanliga fall men det här är ju rent löjligt. Låter som en skadeskjuten kråka eller något.

Nej om man ska gå ut och ta ett dopp i poolen innan man plockar ner datorn.
Magnus har varit så gullig och fixat lite med den så nu är den glad igen. (fråga mig inte vad det är han gjort men tydligen så fungerar det)

Lite senare sen så ska jag nog till falköping för att glo på gamla bilar. =)
Kommentera inlägget här: