Diabetikern

Precis som alla andra

Nej nu..

Kategori: Allmänt

Vill inte jag jobba längre. Eller jo men inte här *s*

Flytt till helgen då... Eller rättare sagt Fredag. vet inte hur jag ska hinna med bara. Slutar vid 07:00 hem sova, upp vid senast 12:00 Åka och klippa mig.  Ut till stallet, mocka, rida och putsa grejer inför tävlingen på lördag hem och då ska det flyttas. Hmm får nog prioritera om det hela lite.

Sen lördag. jag vill, jag vill, jag vill till Töreboda (tror jag det hör till iallafall *s*) på galej. men hur ska man hinna med det?  Äsch kom igen nu Clara. Jag måste bara dit. Ska dit grymt kul folk och förhoppningsvis jag.

Träffade Annicka ikväll. Lite trevligt med folk man inte sett på länge. Fick tjötat rätt bra ikväll. Fick tiden att gå rätt rejält. Så Des nu vet du varför jag försvann. Kommer ringa och tracka dig imorgo natt he he

Känner mig väldigt positiv idag utan att rikigt veta varför. jag borde egentligen freaka ut totalt eftersom jag tycker tiden rinner iväg och jag inte hinner med att göra något vettigt.

Nej om man skulle gå och kissa? Tänkte göra det innan jag skrev här men min vana trogen så var jag för lat för att gå de extra 30 metrarna till toan så jag satte mig och väntade tills det blir akut. Ja ja nån gång ska man väl lära sig *s*
Kommentera inlägget här: