Diabetikern

Precis som alla andra

Pannkakor & färska jordgubbar..

Kategori: Allmänt

Äter jag till frukost just nu och det är väldans gott.

Har varit på lite halvdåligt humör halva natten. Inte när jag pratade med des dock. Då kan man alldrig vara på dåligt humör. Försöker tänka på det när jag verkligen vill vara sur. Ringer man des när man är sur och tvär så lik förbannat får hon en på glatt humör och dra skämt på löpande band. Hur gör du vännen?

Enligt vissa är jag tydligen väldigt elak dygnet runt och man börjar ju smått undra varför denna person då vill vara tillsammans med en. *suck* men eftersom jag är på lite halvpissigt humör så  SKA  jag inte bry mig men just nu tog den piken lite för hårt och då kan jag inte låta det vara. Dumt jag vet.

Ledig i 2 dagar nu så jag kan jobba med stallet. Har fått upp box nummer 3 och på tisdag står kanske mammas nya häst där. Vi ska ha henne på prov en vecka. Hon behöver bantas rejält men hey fixade vi till Lemmy i fint hull så ska vi väl kunna fixa till denna också.

Nej nu ska jag sluta skriva, äta upp mina pannkakor och checka ut rum 223
Kommentera inlägget här: