Diabetikern

Precis som alla andra

Regn

Kategori: Allmänt

Regnat större delen av dagen. Vart är min efterlängtade sol?

Nästa vecka ska det tydligen bli sommarvärme, hoppas.

Igår kom jag hem vid 20:00. Åker hemifrån 06:30 och hemma vid typ 20:00 på kvällen. Släppte in Effie till sambon, satte på mig hörlurarna startade ljudboken och gick ut för att ta tag i häcken. Idag (eller rättare sagt ikväll) ska jag rensa bort den sista metern, plocka upp allt sen kan jag äntligen börja sätta staketet.

Det får ta den tid det tar. Jag hinner inte med det jag vill göra när jag har häst på 2 olika ställen och en massa restid.

Sambon fick stå för maten igår.

Det vänder nog snart och blir lite lättare igen.

KOMMENTARER:

  • jessie säger:
    2018-05-04 | 06:48:26

    Kul att du börjat blogga igen!

Kommentera inlägget här: