Diabetikern

Precis som alla andra

Seg dag

Kategori: Allmänt

Ett tag sedan jag skrev. Seg som vanligt. Idag är jag dock segare än vanligt. Mitt blodsocker har levt sitt egna lilla liv under natten. Jag har legat på soffan hela dagen. Livet är inte rättvist jag vet det men ändå. Humöret går upp och ned. Jag har semester. Vädret är riktigt dåligt. Regnat och hållt på. Min fleecetröja är min bästa vän men jag är ledig. Det är det som räknas. Jag är ledig och när jag går tillbaks till jobbet så går alla andra på sin ledighet. Jäj Bilen krånglar också. Startar ibland och ibland inte. Ny sport. Stanna aldrig efter vägen eller få motorstopp. Inte säkert den startar då... Nilmar går bra iallafall och Micha. Dogsen mår bra också även om de var inne och softat med mig hela dagen. Ja ja imorgon är en ny dag . Ny ledig dag med regnskurar så fort jag sätter min fot ute,, Woho!
Kommentera inlägget här: