Diabetikern

Precis som alla andra

Den visste var den satt.

Kategori: Allmänt

Fick en kommentar idag som värmde.

Jag blir glad av att se dig på jobbet Clara.


Kan man göra annat än att ta åt sig?

Bra besked från KSS gällande ögat. Så bra de nu kan bli.

Främling som flirtade. Jag blev helt paff och måste sett ut som en gapande fisk men hey. Jag var ju iordning gjord för en gångs skull, nu till och med med lite vardagssmink.Över lag så känner jag mig rätt ok. Mår ju så mycket bättre nu när ögat är nästan helt läkt och ingen mer medecin..


Höll på att gå in i en främmande bil vid sjukhuset i tron att det var min mors bil men just i samma ögonblick som jag sträckte mig efter dörren tyckte jag att bilen såg lite väl ren ut och när jag kikade in satt det en väldigt mörkhyad man som skrattade åt mig och skakade på huvudet.

När väl min mor kom så for hon förbi mig och missade mig totalt trots att jag tog ett steg ut i gatan och vinkade som en tok. Undrar vem det var som hade vidgade pupiller och såg dåligt. Kan man göra annat än att garva?

Fick en ridtur i skogen på söta "lilla" hästen som tillbringat större delen av dagen UTANFÖR hagen. Det var inte stängt vid andra grinden så bägge hästarna hade ljuva livet i trädgården. De hade det hur mysigt som helst. Ha ha

Nej nu måste jag gå och lägga mig. John Blund lyser med sin frånvaro för tredje natten i rad men men. Man har väl varit med om värre.

God natt

Kommentera inlägget här: