Diabetikern

Precis som alla andra

Äntligen träning.

Kategori: Allmänt

Japp ikväll kommer den efterlängtaded träningen.

Tog några språng igår på banan och hon känns ruggigt fin nu Micha. Spänningarna hon fick av att gå utan skor har jobbats loss och hon är nu fit for fight igen. Härligt.

På fredag ska jag dessutom till Örebro för att kika på häst. En brun... Magnus favorit ha ha

Byrån är snart färdig. Imorgon kommer jag sätta sista touchen med färg på sen är den klar, ja knopparna ska ju på också men det räknar jag inte som arbete då det går på 2 röda.

Enda jag inte gillar just nu är kylan som kommer smygandes. Frös som en galning igår efter sista lilla promenaden med hundarna. Satt med filt och raggsockar samt en kopp te men fick avsluta kvällen med en riktigt varm dusch iallafall.

Nu är jag bara lite småfrusen men det kommer gå bort ikväll på hoppträningen.

Nej ut och börja göra iordning. Transporten behöver packas och jag har egentligen ingen ro att sitta vid datorn.


Härligt att få rida ordentligt igen. Tjoho!

KOMMENTARER:

  • Ulle säger:
    2010-09-21 | 20:46:40
    Bloggadress: http://livetitun.blogg.se/

    Hoppas träningen gick bra! =)

  • Anonym säger:
    2010-09-25 | 18:46:38

    Du är dålig på att uppdatera vännen! =)

  • Matilda säger:
    2010-10-02 | 00:21:55
    Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

    Men uppdatera nu för böfvelen kvinna!!!!

Kommentera inlägget här: