Diabetikern

Precis som alla andra

Hemma

Kategori: Allmänt

Tja egentligen är det ju tur nummer 2 hem men vi får hoppas att den här håller i sig lite bättre. Jag hann komma hem sist och på söndag barkade det åt skogen igen.

Men men nu håller vi tummarna. Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen (i lä) och bara njuta av allt runtomkringmig. Koppla av och vila. Kanske ta Tuva för en liten, liten promenad. Har inte bestämt mig än men vad det än blir så blir det lugnt iallafall.

Jag är U T E !!!! *löjlig långsam liten glädjedans*

KOMMENTARER:

  • Ulrika säger:
    2008-04-29 | 17:34:06
    Bloggadress: http://www.missant.wordpress.com

    Åh, vad härligt att höra att du är hemma igen. Hoppas du håller dig frisk den här gången. Jag hoppas att sändebudet framförde min hälsning till dig :)

Kommentera inlägget här: