Diabetikern

Precis som alla andra

Money, money, money...

Kategori: Allmänt

Ja det behöver jag i masssor just nu.

Nästa månad kommer dock allt att lätta. 2 löningar varav den ena är fylld av semesterersättning och sånt också. Då kan man bli av med lite skulder sen ser jag fram emot att kunna köpa julklappar utan att behöva vända och vrida på vartenda öre.

Var och tränade idag med Micha och heja vad bra det gick. Allt bara klickade. Hade jag vetat att sista hinderserien var så hög så hade jag nogt backat av litegranna dock *s*

Jag hörde när han tog upp det till 120 men jag hörde inte att han sista vändan höjde det en bra bite till. Huva kändes att det var högt men tänkte liksom inte mer på det förrens jag faktiskt tittade på det efter att jag suttit av och då kom mjälksyran till benen. Hade jag verkligen hoppat det där? Det kändes ju så lätt. Högt men lätt.

Nu ska jag börja röra mig hemåt. Ska hinna plocka ut hästarna på morgonen innan jobbet. Mamma mår inte så bra. Troligen halsfluss. Huva hoppas inte jag får det men om jag fått det så borde det ha brutit ut redan så jag kanske har klarat mig? *peppar,peppar* Vill inte bli sjuk nu.

Mitt jobb är kanon. Mycket att göra mycket att lära sig men skojjigt =)
Kommentera inlägget här: