Diabetikern

Precis som alla andra

Härliga Sol och fel vann..

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag det har varit idag.

Jag och mamma red ut i skogen på Micha och Lemmy. Tog en lång runda med mycket skritt och en härlig galopptur på det. Solen sken, fåglarna kvittrade och ja det var bara så underbart. 
Livet kan vara bra härligt ibland.

Jag och Fredrik tog en riktig slapparkväll. Zappade på TV:n åt mumsmums och drack coca cola. Fick verkligen ta mig själv i kragen för att komma iväg till jobbet *s*
Hann inte se vem som vann Let's dance men jag hade mina aningar och de visade rätt. Jag höll dock på Tobbe och Annika. Hade helst veklat se Daniel óch Erika vinna men eftersom de blev utröstade (troligtvis för att jag inte ringde och röstade) så ville jag att Tobbe skulle ta hem det. martin och cecilia var inte dåliga men jag diggar Tobbe mer :P

Tuva ser fortfarande för jävlig ut. Klippte henne för några dagar sen och hon ville inte riktigt vara still så hon har en massa gråa fläckar lite varstans.. ser ut som om hon har någon hudsjukdom *s* om 2 veckor har det växt ut men just nu ser det riktig illa ut. Stackars hund

Fick tag i däck till bilen så de ska bytas imorgon. Min bil är riktigt fin nu. Väntar bara på last/hundgallret som ska komma när som så jag kan hiva den andra buren. Då blir bilen ännu bättre.

Hann inte träffa Hanna eller Des idag men det får vi ta igen till sommaren.

 
H?rliga Sol *s* Micha har låååååånga ben

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2007-03-31 | 17:59:10
    Bloggadress: http://spyflugann.blogg.se

    haha! Men män kan väl inte stanna och fråga om vägen? Å andra sidan så är inte Fredrik så manlig;P
    Blir kanske inget frankrike:( skulle tydligen vara en "kill-resa". Gubb-resa rättade sagt. As.

    Anställnings intervjun är på McDonalds! :D Så du får ge mig lite tips o trix. Typ, va ställer de för frågor? Börjar bli riktigt nervös.

  • HaNNa säger:
    2007-04-07 | 20:56:37
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    DU, det är ett LÖFTE från dig nu att vi tre ska fika i sommar! Bara så du vet det! =)

    Men du och jag kanske kan mötas nånstans och fika?
    Eller så får jag väl åka till dig (passa på nu när jag inte hunnit skaffa den där hästen än) och ta lite bilder. Skulle dock behöva få råd med ett nytt objektiv först bara eftersom mina bilder suger apa...

    Glöm inte bort att andas inför onsdag. Jag lär glömma det rätt fort. (HATAR att börja på nya jobb.)

Kommentera inlägget här: