Diabetikern

Precis som alla andra

Jag & Sunny -04 reflektion

Kategori: Allmänt

Jag & Sunny -04


Ja det här är då jag med min förra häst Sunnyside. Detta var östen -04 har jag för mig. Då hon började bli dålig. Jeez det var ett tag sen sist.


Mycket av mina sopänningar och oroligheter släppte igår och resulterade i en sjujädra huvudvärk. Fick äntligen tag i en hovslagare till Micha. Den jag hade sist skodde bra men jga vill inte ha en hovslagare som är rädd för hästar och ger dem lugnande för att våga närma sig. Undrar hur h*n halkade in på det yrket egentligen?


Hade läkarbesök igår också. Det gick faktiskt bra. Har fortfarande ångren varje gång jag måste ta mig till sjukhuset. Har blivit sååå mycket bättre men det gjorde attjag inte kunde sova. Somnade vid halv 4 på natten vilket inte var okej.


Är långt efter i mitt brevskrivande till Jeremy också. Stackarn. Han mpåste ha trott att jag glömt bort honom.

Nej nu ska jag ta tag i det hela och börja städa här. Har alla golv kvar att moppa innan man får komma hem och krypa ner i en sval skön säng.

Kommentera inlägget här: