Diabetikern

Precis som alla andra

Härligt

Kategori: Allmänt

Bra lördag. Hade ett sjujädra hå att hålla mig vaken igår kväll. Kände mig lite gammal faktiskt. *s* Fredagkväll klockan 22 och jag fick kämpa för att inte somna. Nog för att man gjorde ganska mycket under dagen men ändå. Imorses var jag uppe tidigt och åkte för att släppa ut hästarna. Micha var lite orolig och jag tror det kommer att ta några dagar innan hon kan slappna av. Tog en tur i Ridhuset efter jobbet och hon kändes bättre idag än igår. Trots att hon skrek/gnäggade vart tredje steg. Nilmar vart halvt tokig i boxen och ville ut. När det sedan var Nilmars tur var de andra hästarna inne och Micha behövde inte vara själv. Detta hjälpte föga. Hon vart inte nöjd förrens Nilmar var tillbaks. Lite orolig blir man ju som hästägare. Tror att det kommer ge sig efter några dagar och hon kommer lugna ner sig. Härligt med ridhus!
Kvällen fortsatte hos min goda vän. Fick låna en varm go tröja och ett par raggsockar. Japp jag är lätt att få glad. Lite iskall cola, äckligt goda osthjärtan och ett äpple tillsammans med en film. Härligt. Kunde inte bli så mycket bättre. ♥ Tack min vän.
Har ju börjat se på Walking Dead. Note to self - se inte det innan läggdags. Drömma om äckliga Zombies Nej tack. Vill hellre drömma om något trevligare *s* Nej dags att ta min lilla tant och gå och lägga mig. Godnatt

KOMMENTARER:

  • Jessie säger:
    2014-01-05 | 08:22:42
    Bloggadress: http://teamjessie.wordpress.com

    Låter som en toppendag:)
    Ridhus har jag också önskat i flera år av tomten, men tydligen inte varit tillräckligt snäll;)

Kommentera inlägget här: