Diabetikern

Precis som alla andra

Blaj, blaj

Kategori: Allmänt

Precis avslutat en härligt onyttig och "god" lunch. Blev Max. Bättre än inget. Ska snart dra mig tillbaka till KSS. Jag gillar min Jalla Jalla läkare. Dock gillar jag inte att han frågar mig vad vi ska göra. Hade jag vetat det hade jag kunnat spara in på otaliga sjukhusbesök. Men han är bra. Lätt att prata med. Fast det där med sjukskrivning struntar vi i. Idag kommer jag att få några sprutor som hjälper mig att höja värdena. Som han sa en nödlösning och det tar inte bort orsaken. Han har många planer på olika utredningar nu och det känns helt ok. Kommer att få göra en gastroskopi. .... Det är det sista jag vill. Dock så kommer jag att bli sövd. Blev genast mycket lättare. Kropp skärp till dig. Jag har ingen lust att fortsätta springa på sjukhus. Finns massor annat jag hellre vill göra. Stort plus. Ingen lunginflammation *woho* och att äta choklad är bra. Mycket kalium. *s* Sen visade vågen att jag tappat några kilon. Blev lite misstänksam.. jag menar. Ätit mer rört mig mindre. Borde vara några plus inte minus men jag klagar absolut inte. :-) Kommer iallafall att få mer energi och sluta vara så förbaskat trött som jag varit det sista. Passar perfekt nu när träningen med hästarna drar igång. Samma summarum så känner jag mig ganska positiv.
Kommentera inlägget här: