Diabetikern

Precis som alla andra

2013-2014

Kategori: Allmänt

Nytt år. Hade en trevlig nyårsafton trots allt. Inte som den var planerad. Fick göra ändringar in i det sista men blev helt ok. God mat, hundmys och bara ta det lugnt. Idag blev man ju också ett helt år äldre. Japp nu är jag 34. Jag hann inte vänja mig vid 33 och nu är man 34. *s* Tiden går fort när man inte är uppmärksam. Dagen har spenderats i lugnets tecken. Hostar fortfarande som en tok och rösten låter för jävlig, Är över lag trött men helt ok. Promenad med hundar, lugn ridtur i skogen. Den sista på 3 månader nu flyttar dem på fredag och imorgon jobbar jag sent så idag vart sista chansen. Rengjort allt lädret. Nu är det dags att slänga i en maskin jobbkläder (som jag hade glömt av nu när man varit ledig i nästan en vecka) och sen bara slappa. Funderade på att åka in till Skara och gå med hundarna men kom på att det og kan smälla lite fortfarande med raketer så för Tuvas skull låter jag bli. Imorgon kommer min hovslagare ut, vi packar allt och på fredag drar det igång rejält. Woho! 2014 du SKA bli mitt år. Ska bara bli kvitt den envisa hostan först.
Kommentera inlägget här: