Diabetikern

Precis som alla andra

Soft helg

Kategori: Allmänt

Haft en riktigt bra och soft gelg. Började med att den nya kontorsstolen kom i fredags. Lovely. På tiden. Bästa Alka Hjärtans dag present men kan få. *s* Hästarna har gått bra. Kunnat hoppa hela helgen. Bra träning. Nilmar får en dags vila imorgon kanske Micha också så att jag kan pyssla om min lilla tant. Imorgon är det dagen D. Vetrinärtime och jag är lite orolig för att lämna henne imorgon bitti. Skulle vilja vara med när hon sövs sen åka. Jag har gått och blivit blödig. Jag har riktigt ångest för detta. Ju mer jag tänker på det desto mer vill jag strunta i det. Hon ska sövas. Det gör mig nervös. Tänk om något går fel? Tänk om hon inte vaknar upp? Jag vet samtidigt att jag oroar mig helt i onödan. Lilla goa tant.
Tycker lite synd om henne också. ... Varenda hundtrimmare i världen skäms åt min hunds vägnar. ... Jag har inte gjort ett bra jobb. *s* Nej nu ska jag sluta nojja och gå och lägga mig. Tuva ger mig trötta blickar. Godnatt
Kommentera inlägget här: