Diabetikern

Precis som alla andra

Äntligen helg

Kategori: Allmänt

Sitter och bara slappar ikväll. Det är väl behövt. Dagarna har gått i 180 det senaste. Nu är det dags att varva ner. Järndroppet måste ha gjort lite nytta. Jag är fortfarande konstant trött men jag märker att jag faktiskt orkar mycket mer. Jag orkar rida längre. Göra mer utan att ta helt slut. Nu är man trött för att kroppen fått träna. Härlig känsla. Hästarna är i full gång. De trivs jättebra i Terrences stall. Idag byggde jag upp lite gymnastikhinder. Bara där. Orka bygga sen rida Woho Nilmar bara exploderar för mig. Fick ta hjälp av ridhusväggen för att få stopp *s* Tji fick jag för att jag trodde att han lugnat ner sig. Han tycker det är roligare än någonsin. Lilla killen
Kommer bli svårt att skilja sig från den här fina hästen. ♥ Micha kommer jag aldrig att sälja. Hon ska bli gammal och grå. Nej nu ska jag se färdigt på filmen, natta småhästarna sen sova ruggigt gott. Härligt med helg.
Kommentera inlägget här: