Diabetikern

Precis som alla andra

Mitt försök går åt skogen..

Kategori: Allmänt

Temat för idag.
 
Jag är glad, jag mår bra och kommer ha en härlig dag/vecka.
 
Vilket sket sig redan nu vid lunch...
 
Jag är kass... Eller nej det är jag inte. Jag är bara så totalt ur gängorna och att kroppen inte mår bra smittar av sig på hjärnan. Dumma kropp att attackera min hjärna på det sättet. Sluta intala den att vi är sjuka och inte kommer orka. För det går...
 
Det ska gå...
 
Det måste gå...
 
Nisse har ett sår på benet. Inte så han är halt men tillräckligt för att han har fått lite vila.  Ska ta ut och skritta honom en sväng idag. Micha ska få gå på banan.
 
Att lägga om sin ridning är inte heller det lättaste men det börjar gå lättare. Känns som om man har en trasig skiva som hakat upp sig. Sträck på dig... sluta pilla.... var inte så snäll... sluta pilla..... sluta pilla.... sluta pilla...Andas genom näsan.. sträck på dig... sluta pilla... sluta pilla... sluta pilla
 
Hör det till och med när jag inte sitter på hästryggen. *s*
 
Men vill man ha resultat så är det som med allt annat. Man får jobba för det.
 
Vilket jag ska göra nu. Dags att gå tillbaks från lunchen (som var helt ok) och gräva ner huvudet i jobb igen.
 
Hejja!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: