Diabetikern

Precis som alla andra

Oh Yeah!

Kategori: Allmänt

*glad*

Dagen började ruggigt pissigt med att jag vid 4 tiden på morgonen vaknade av en ilsket pipande navigator som talade om för mig att blodsockret är alldeles för lågt. Sen höll det på. Vid 10 på flrmiddagen lyckades jag få upp det över 4 iallafall. Helt sjukt.

Har varit grymt trött idag pga av detta.

På eftermiddagen beslutade jag mig iallafll för att försöka rida Micha lite på banan. kanske rulla över det lilla krysset jag har framme.

Satan i gatan vad kul det var!

Tvingade ut min lilla mamma att bygga upp och höja lite. Micha kändes superfräsch och hon hade skoj. Vid galoppbytet smög det in ett litet bocksprång ha ha

Underbart.

Det väger upp för den pissiga starten på dagen.

Det är nästan (men bara nästan) att jag inte vill åka ut med båt på midsommarafton och låtahgästarna vila.

Wiee!!


Kommentera inlägget här: