Diabetikern

Precis som alla andra

Åhh jag bara måste...

Kategori: Allmänt

ha de här skorna..





De är grymt snygga. Frågan är bara när kommer jag använda dem? Hur kan man ens gå i dem? men.. men.. de är ju så fina.. har lagt dem i handla korgen men vetr inte om jag ska avsluta köpet...

De kostar 349,- vilket jag inte tycker är så jättemycket för ett par skor.. men men... Ahhhhh Skärpning Clara.

Har dessutom tandvärk och då tycker jag synd om mig själv. Borde vänta tills efter tandläkarbesöket... FDå är jag inte lika shoppingsugen *s*

Idag får jag dessutom köra hem min bil... Den fungerar nu. Slka städa ur den igen invändigt så den blir lite gladare.

Nej nu ska jag ut och försöka brodda min rodeohäst.

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-01-31 | 15:58:56
    Bloggadress: http://kringelmaden.blogg.se/

    Ja! då kan du be hovslagaren att han kan komma hit med sin vovve, när min är könsmogen. (Gratisparning) Skon var jättefin =) Ja det är ju det, när ska man ha på sej finskor. Knappast på hästryggen ju. =) Tycker synd om dej med tandvärken.

  • Matilda säger:
    2009-04-09 | 09:59:03
    Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

    Köpte du dem? :)

Kommentera inlägget här: