Diabetikern

Precis som alla andra

2 lärorika dagar + födelsedag

Kategori: Allmänt

Jupps igår var det utbildning i Ulricehamn. ´Lärorik trevlig dag. Mycket upprepning men det är bra.
Repeteion är aldrig fel. Sen är det kul att träffa alla igen är lite svårt när butikerna ligger så långt ifrån varandra.

Idag har det varit i Falköping på BC-möte också väldigt trevligt.

Nu ska jag bara hålla motivationen uppe för att få in allt detta i butiken också. Kommer bli lite tufft nu i början men det ska gå.

Igår fyllde även Isabelle 4 år.

Jösses vad tiden går. Fick tårta och smörgås. Blev lite panik att komma i tid då min bil inte ville starta när jag skulle åka från Lina i Falköping efter att ha varit i Ulricehamn.

Nej nu orkar jag inte sitta här när det är så fint väder ute utan nu ska jag ut i solen och bara njuta...

Passa på att ta lite bilder innan jag rider ut i skogen med min underbara häst.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: