Diabetikern

Precis som alla andra

Stochampionatet är över oss!!

Kategori: Allmänt

Fly för livet typ.. Nej men allvarligt. Kan folk inte läsa? Inte förstå skyltar? Sluta vara så jävla dryga? *morr* Har nyligen pratat med farbror polisen om en surpuppa som krossat fönstret i huvudentrén här på Stadt. Jag såg honom hann inte springa dit och öppna (men varför inte använda den öppningen som var olåst?) så en ruta blev krossad. Jag hade pratat med honom innan på telefon då en upphittad väska kom in till mig i reception. Däri fanns en mobiltelefon som jag svarade i när det ringde så ägaren kunde få tillbaks sina grejjer. Han sa han skulle komma om en liten stund. Troligtvis var han för full för att fatta att han inte kunde komma in genom dörren som vanlöigt folk utan var tvungen att banka sönder skiten. Jag som redan var lite halvgrining pga av några andra "gäster" blev rikttigt arg hinner ut frågar 2 tjejer om det var **** (såg namnet på displayen i telefonen) de svara Ja och pekar åt vilket håll han sprang. Jag haffade tag i en vakt som fick ett sjujäkla liv och sprang efter snubben.
*suck* Alltid blir det såhär.

Men... lite trevliga gäster har jag allt haft också. Om inte annat roliga. De som försökt flirta sig till lite öl. Flirtat eftersom de inte orkat gå ut där allt annat folk är.  En norsk som inte kunde3 sluta babbla om mina glasögon. de var ju så snygga, vart jag har köpt dem mm mm Hans polare fick dra bort honom. Han bad om ursäkt flera gånger för att han tyckte de var snygga *s*
 
En anna kom vid 3-tiden och frågade när jag slutade. 7 svarade jag. Du kan inte komma ifrån? *s* komma ifrån för att göra vad? *asg*
Tja hittar man inget 5 i 2 ragg så fick väl jag duga *s*

Fredrik och.. och.. Kristian var det ja. kom och hälsade på de var ganska bra i gasen båda 2 *s* Men lika söta för det .

Nu ska jag leta reda på nånting att äta så jag orkar göra ett sista ryck och städa här.

Tänkte gå ut och svira lite på Stadt själv utan att jobba.

Hej svejs

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2007-07-21 | 10:25:11

    Du menar att killen bankade sönder en glasruta för att få tag på sin väska? Eller vad?
    *suck*

Kommentera inlägget här: