Diabetikern

Precis som alla andra

Sista natten...

Kategori: Allmänt

Sen är jag ledig i några dagar. Ska bli så jäkla skönt. min kropp pallar inte mer. Mina ben ser inte ut som om de tillhör mig när jag går hem på morgonen. Svullna satan.  Hoppas det lägger sig nu när jag få vara ledig.
Nästa vecka åker Frick till Tyskland. Jag vill inte. Vill ha honom hemma,

Tuva har varit borta nu några dagar också.  Hon har det bättre hos mamma medans jag är på jobbet.  Fast nu börjar det bli hemskt tomt utan henne. Hmm.. jag kanske ska åka direkt ut till mamma imorgon bitti och sova där? Då kan jag ju pussa lite på min hund samtidigt. Ikväll så är det hon som följer med hem iallafall

Micha gick så bra i måndags. Åkte till ridhuset och vilken häst jag skaffat mig.  Jag blir bara nöjdare och nöjdare. Snart är det dasg att börja leta reda på en liten lokal tävling. Borde få passet snart också.

Läste lite på Bukefalos förut och där kom det en fråga vilka 3 saker vill du ha sett innan du dör?

Satt och funderade och funderade och här är några saker jag iallafalll vill ha sett

§ Grand Canyon
§ Pyramiderna
§ Colosseum (stavning?)

Sen finns det mycket mycket mer. Som t ex New Orleans, New York. Las Vegas, Japan, Kina (får väl spara ihop pengar och åka samtidigt som Frick nån gång eftersom jag aldrig kommer att få med honom till Kina om det inte är via jobbet) Ja det finns massor jag vill se.

Fast något jag aldrig kommer göra är att hoppa bungyjump... Fy skråen. Ryser bara jag tänker på det. Aldrig i livet. Kan komma på andra roliga sätt att få en nära döden upplevelse på *s*

Nej om man skulle sätta lite fart här då kanske?

Ska trappa ner på mitt coca cola drickande.. jag menar. Hur svårt kan det vara? Kom igen Clara *pepp*  Tänkte börja när den sista colan är slut hemma.

KOMMENTARER:

  • Jag säger:
    2007-03-04 | 19:18:20
    Bloggadress: http://spyflugann.blogg.se

    Hur är det med dig din stackare? Krya på dig!! Och lycka till med ditt "ej-Coca-Cola-drickande" ;D kramar

Kommentera inlägget här: