Diabetikern

Precis som alla andra

Bloggeliblogg

Kategori: Allmänt

Varit otroligt oaktiv här. Ja har varit otroligt oaktiv över lag tycker jag. Har en massa planer men som vanligt kommer livet emellan och kastar om allt.

Jag har under det senaste året varit med om en rejäl olycka, min mor likaså på ett helt annat sätt. Hon hade lite mer hästkrafter inblandat än jag. Jag har blivit sambo och fått två barn med i hushållet. Eller ja barn och barn. I år är det två tonåringar. Jag har även bytt jobb. Samma arbete bara ny arbetsgivare och mindre ansvar vilket är för jädra gott rent ut sagt. Bara stämpla ut och gå hem. Klart.
.Hästarna mår efter omständigheterna bra. Vädret och alla skador har gjort det svårt och motigt aktuella igång men men. Nya tag

Har även börjat lägga om kosten lite och peppar peppar men det ger resultat.. Internet (som dessutom fyller 27 år idag) har öppnat upp för så mycket kontakt med andra diabetiker. Enormt roligt. Träffat väldigt få och det är intressant att läsa om/se deras vardag.

Fast nu är det läggdags för mig. Tant Tuva ligger redan och sover och jag är alldeles för trött för att försöka hålla mig vaken. Godnatt

Kommentera inlägget här: