Diabetikern

Precis som alla andra

Sjukt omotiverad

Kategori: Allmänt

Jag är så trött på mörkret. Försöka hitta motivation till att skava runt på ridbanan i kylan med bara mörkret runt omkring som enda sällskap. Böää Det är tur att man har fina hästar. vad skulle jag göra utan dem?
Älskade djur. Jag är allmänt lite ur gängorna känns det som. Väntar på att det ska vända. Känner inte för att göra något alls. Jag får massor gjort men vart är glädjen i det? Imorgon är jag ledig så ska åka och shoppa julklappar. Har inga julkänslor över huvud taget. Vill bara ha allt överstökat. Men, men blir nog en bra jul det här.

KOMMENTARER:

  • Jessie säger:
    2014-12-18 | 15:59:57
    Bloggadress: http://teamjessie.wordpress.com

    Hur gick det? Blev det bättre motivation med de blå?:)
    Kan slå vad om att pinnhögar övervinns med lätthet.

Kommentera inlägget här: