Diabetikern

Precis som alla andra

Jag vill ha helg...

Kategori: Allmänt

Och det NU; NU; NU!!

Mycket som händer i helgen och det är bara roligheter. :-)

Ikväll är det träning och imorgon bitti är det tråkigheter med nytt besök på sjukhuset. Inte så illa som för min vän som just nu genomgår en operation men tillräckligt tråkigt för att jag inte vill åka dit... Någonsin.

Kommer aldrig få upp mina värden så i skrivande stund känns det ganska meningslöst att ens försöka men man gör det ändå.

På något sätt hittar man alltid styrkan att göra det. Jag vet inte hur men någonstans så gör man det.

Man plockar upp sig själv gång på gång och går vidare. Jobbigt för stunden men det går.

Fick en glimt av mig själv i spegeln igår innan jag gick ut till stallet, Megatrött och härjad men jag gillade ändå det jag såg.

Jag är inte modellsnygg men jag är banne mig inte ful heller. Jag trivs med mig själv. Hur många kan säga det?
Härlig känsla. Jag trivs med mig själv trots kroppens felfunktioner.
Visst finns det rum för massor av förbättringar men det är ingen dålig grund jag står på.

Nej om man ska gå ut och leta reda på vart mitt möte tagit vägen..

Bestämmer man tid för ett möte då ska man hålla den tiden. *morr*

Jag må vara en tidsoptimist men för möten är jag alltid i tid.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: