Diabetikern

Precis som alla andra

Bra dag

Kategori: Allmänt

I goda vänners lag, skratt & shopping.  Härligt.
 
Behöver fler bra dagar.
 
Har nu haft 1v semester och har 3 härliga veckor kvar. 'peppar,*peppar* så har man haft ganska tur med vädret också. Imorgon ska jag vara funktionär på en Pay And Jump på Skålltorp. Självklart ska det regna. Tror inte jag ska vara med själv. Har anmält mig men tror inte jag vill.
 
Satsar på Mariestad istället
 
Har starta igång Nisse nu och jag har saknat att rida den hästen. Han är så glad. Micha går också bra nu trots att vi får slåss mot alla insekter som finns. Införskaffade ett skritt-flugtäcke idag. Får testa det imorgon och se om det kanske hjälper lite mot alla insekter i skogen. Fungerar det inte så är det ju bara 99 kr jag lagt ut. Inte hela världen.
 
Fick äntligen tummen ur och städade bilen igår. Högtryckstvätten kom också fram och voila.... Massa skit kom fram. Tjärprickar som satan som jag inte fick bort. Så nu är jag lite sur.... Här skulle man vara snäll och göra den fin så blev den bara jävligare *morr*
 
Livet  känns rätt gott i alla fall. Jag har semester, kroppen känns okej, mina hundar mår bra och njuter av värmen och hästarna är igång.
 
Saknar att prata med några av mina så kallade vänner men, men. Bättre såhär i längden. Uppenbarligen kan man inte ens i vuxen ålder umgås i 3-tal när det gäller tjejer. Tråkigt
 
Nu ska jag ta bästa sällskapet och krypa ner i sängen för lite god natts sömn. Lång dag imorgon igen.
 
 
Jag & Micha i Götene 110cm fick ett stopp på den förhatliga muren men med tanke på förra starten i Götene där minnet från det att jag for av före hästen över hindret och kvicknade till i Lidköping så är jag väldigt nöjd .

Nisse i ett nötskal  Fina hästen
 
 
 
110 eller 115... ser ut som 90cm *s*
Kommentera inlägget här: