Diabetikern

Precis som alla andra

Man mår som man förtjänar...

Kategori: Allmänt

Vilket jäkla skitsnack!

Börjar undra vad man gjort i så fall eller är alla trötta och får yrselattacket men säger inget?
De sista dagarna har varit för jävliga. Denna trötthet tar även på humöret. Det är svårt att hitta motivation och se framåt när det enda man vill göra är att gotta ner sig i sängen med dogsen och bara sova.

Kikade på lite lägenheter. Känns som om rget boende är kört så länge jag har hästarna och diabetes. Hur ska man våga somna?
Känner mig allmänt klagig och lite ensam. Djuren är ett mycket bra sällskap men ibland saknar jag ett vi som inte är jag och djuren. Jag är 33 nu då jag är van vid att alltid räkna med mig själv eller mamma och Magnus.
Jag vet att framtiden inte är ljus. Ktoppen är dom den är. Tänk att få vara normal ett litet tag.


Kommentera inlägget här: