Diabetikern

Precis som alla andra

Nästan frisk

Kategori: Allmänt

Japp fast bara nästan. Förkylningen är inte helt borta men nästan.
 
Dock har jag lyckats dra på mig en öroninflammation.. Hallå? Kom igen  nu.. jag har aldrig haft öroninflammation (vad jag vet eller kommer ihåg iallafall) dags att få det nu liksom.
 
Fått en massa äcklig information om det och än så länge har jag inte så värst ont. Det känns ja men ont näe. Det kan jag inte påstå.
 
kanske jag som börjat tuffa på mig? *s*
 
Jag bara älskar läkaren jag fick på vårdcentralen. Till att börja med kallade de mig Veronica. När jag sa Nej det är mitt andranamn jag heter Clara fick jag till svar- Du säker? Knaglig svenska.
 
Efter undersökningen som gick väldigt snabbt eftersom det var väldigt lätt att se satte han sig vid datorn för att googla...
Ja ni läste rätt... Han googlade fram bilder på öroninmflammation för att visa *s*
 
kan inte göra annat än att skratta.
 
jag hade iallafall tur som inte behövde vänta i flera timmar utan det gick ganska snabbt.
 
Nilmar aka Nisse sköter sig jättebra. Helcool häst. I söndags satt jag faktiskt upp ordentligt och skrittade (ledd av Magnus och Veronica) 2 varv på ridbanan. Lite fundersam men glad och nöjd.Micha har börjat tagga ner lite på brunsten också. Hon är störtkär men nu börjar hon slappna av så träningen igår gick riktigt bra. Härligt.
 
Gå ut i stallet på kvällarna och nattfodra är hur mysigt som helst med fullt i stallet. Lancomes box kändes tom och nu med Nisse på plats känns det bara så rätt. Måste beställa ny boxskylt bara. Lancomes sitter på plats och med tanke på att det tagit flera år att faktiskt få dit boxskyltar så är det ju ingen panik. Kan dröja något år till *s*
 
 
 
Nej nu är det dags för mig att krypa ner under täcket och försöka sova natten igenom så man orkar med morgondagen.
 
Godnatt
Kommentera inlägget här: